Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Cigarr


DIF

Rekommendera Poster

PRIS

 

Gurkha's His Majesty's Reserve, at $15,000 per box of 20, or $750 for a single cigar.

 

Dyr att elda upp !

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tala om att elda upp pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tala om att elda upp pengar.

:D:yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl sådant oljeschejker tvingas ägna sig åt när de nu inte kan dricka dyra viner.

 

Men dom slipper vakna med Huvudvärk

Fast rök hosta ! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Men dom slipper vakna med Huvudvärk

Fast rök hosta ! :D

Cigarr och pipa är de enda civiliserade sätten att röka tobak. Jag tror att de inte är i närheten av att vara lika farliga som cigaretter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst anonymacy

smoking.gifoch den här fina smileyn från rökarforumet känns ju väldigt 2014. Cigarrer är ju till skillnad från kvicksilver och saltsyra helt ofarligt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl sådant oljeschejker tvingas ägna sig åt när de nu inte kan dricka dyra viner.

Dubai har tydligen förlorat förstaplatsen gällande dyrast drink nu, plats 7 enligt den här listan. Ettan och tvåan är dekorerade med ädelsten.

https://transferwise.com/blog/2014-04/where-to-find-the-worlds-10-most-expensive-cocktails/

Det där hotellet sägs även ligga bakom Rolls Royce största order någonsin, 21 vita bilar för att köra gästerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

smoking.gifoch den här fina smileyn från rökarforumet känns ju väldigt 2014. Cigarrer är ju till skillnad från kvicksilver och saltsyra helt ofarligt...

Jag kör med denna: e.gif

Är från ngt smileypack till Adium.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst anonymacy

Dubai har tydligen förlorat förstaplatsen gällande dyrast drink nu, plats 7 enligt den här listan. Ettan och tvåan är dekorerade med ädelsten.

https://transferwise.com/blog/2014-04/where-to-find-the-worlds-10-most-expensive-cocktails/

Det där hotellet sägs även ligga bakom Rolls Royce största order någonsin, 21 vita bilar för att köra gästerna.

 

Fast de dyraste "drinkarna" skall ju snarare ses som juveler i alkohol och inget annat. Om jag tejpar fast en gul ärta på min Macbook och sedan säljer den för 12k kan jag ju knappast claima rekordet för världens dyraste ärta... Jag skulle med bestämdhet vilja påstå att den dyraste drinken är nr 3 på listan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Fast de dyraste "drinkarna" skall ju snarare ses som juveler i alkohol och inget annat. Om jag tejpar fast en gul ärta på min Macbook och sedan säljer den för 12k kan jag ju knappast claima rekordet för världens dyraste ärta... Jag skulle med bestämdhet vilja påstå att den dyraste drinken är nr 3 på listan...

Jo, det var ju det jag ville tydliggöra.

 

Om det är en liten diamant så borde det väl vara ofarligt att svälja den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst anonymacy

Jo, det var ju det jag ville tydliggöra.

 

Om det är en liten diamant så borde det väl vara ofarligt att svälja den?

 

Skulle ju vara grymt kaxigt att beställa in dyraste drinken och svepa den och spela helt oberörd över det faktum att man kommer spola ned den i toaletten inom 1-2 dygn...

 

Om Erik och Mackan får sina konstverk sålda borde de göra just det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

 

Skulle ju vara grymt kaxigt att beställa in dyraste drinken och svepa den och spela helt oberörd över det faktum att man kommer spola ned den i toaletten inom 1-2 dygn...

 

Skulle vara grymt kaxigt att beställa in dyraste champagnen, hälla ut den och spela helt oberörd över det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vara grymt kaxigt att beställa in dyraste champagnen, hälla ut den och spela helt oberörd över det.

Hade jag råd, och anledning att fira, samt vara omgiven av folk som uppskattar champagne, skulle jag göra precis så. Fast låta glaset stå snarare, jag tänker inte demonstrera någonting.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Hade jag råd, och anledning att fira, samt vara omgiven av folk som uppskattar champagne, skulle jag göra precis så. Fast låta glaset stå snarare, jag tänker inte demonstrera någonting.

 

Jag har läst för mycket av dig på forumet för att tro på det där. Du spelar bara tuff nu :elaktflin:

 

Är rätt säker på att de pengarna hade gått till något vettigare än att retas med folk som gillar champagne. Och den bedömningen ska du ta som en komplimang snarare än påhopp ;)

 

Gissar dessutom att högdjuren skulle bli mer provocerade av att se dig donera pengar till vänstervridna ungdomsföreningar än att slösa bort dem på champagne :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag har läst för mycket av dig på forumet för att tro på det där. Du spelar bara tuff nu :elaktflin:

 

Är rätt säker på att de pengarna hade gått till något vettigare än att retas med folk som gillar champagne. Och den bedömningen ska du ta som en komplimang snarare än påhopp ;)

 

Gissar dessutom att högdjuren skulle bli mer provocerade av att se dig donera pengar till vänstervridna ungdomsföreningar än att slösa bort dem på champagne :D

Nej, nej, jag spelar är bara tuff på forumet. Du har alldeles för höga tankar om mig. I verkligheten är jag likt de flesta lite puttrigt småborgerlig och hakar håglöst på de mest tramsiga trender. "Mmm, det märks att det är en bra skumpa" skulle jag säga om champagnen, samtidigt som jag inom mig tänker att det var då fan vad likt det är en sur uppstötning. Om jag verkligen hade spenderat pengarna på något bättre, tja, det hoppas jag verkligen, men det är hypotetiskt. Inte osannolikt hade jag styrts av evolutionära drag inom mig och satt in pengarna på konton som mina barn får tillgång till när de blir myndiga...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...