szeredai Postad 19 september, 2014 Share Postad 19 september, 2014 Hej! Sen jag har uppdaterad både min ipad 2 och iphone 5s med ios 8 kan varken ladda ner från appstore eller uppdatera. Har gjort ominstallation av både ipaden och iphonen. Det funkar inte. Blir lätt galen på detta. Åtgärd någon kunnig. Tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EMUL Postad 19 september, 2014 Share Postad 19 september, 2014 Samma här, jag fick en popup om att App stores Terms & conditions har uppdaterats och att man måste läsa och godkänna dessa innan man kan använda app store igen, hittar dock inte detta någonstans och jag hänvisas heller inte vidare till detta. Y U DO DIS APPLO? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xeric Postad 19 september, 2014 Share Postad 19 september, 2014 Samma här, jag fick en popup om att App stores Terms & conditions har uppdaterats och att man måste läsa och godkänna dessa innan man kan använda app store igen, hittar dock inte detta någonstans och jag hänvisas heller inte vidare till detta. Y U DO DIS APPLO? Har för mig att när en sån varning kommer upp så klicka man på ok och godkänner det så kommer man till sidan dör de nya reglerna, och man får ok'a dem där. När de är gjort ... om man slussas tillbaka då, eller om man får går tillbaka själv sen. Nåt sånt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carlbo Postad 20 september, 2014 Share Postad 20 september, 2014 Hej! Sen jag har uppdaterad både min ipad 2 och iphone 5s med ios 8 kan varken ladda ner från appstore eller uppdatera. Har gjort ominstallation av både ipaden och iphonen. Det funkar inte. Blir lätt galen på detta. Åtgärd någon kunnig. Tack på förhand Hej! Problemet kan lösas genom att gå in i inställningarna – Där välja allmänt, samt sedan nollställa nätverk. Efter detta så måste man göra om anslutning till sitt nätverk med koder osv. Carlbo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edomac Postad 19 oktober, 2015 Share Postad 19 oktober, 2015 Hej! Problemet kan lösas genom att gå in i inställningarna – Där välja allmänt, samt sedan nollställa nätverk. Efter detta så måste man göra om anslutning till sitt nätverk med koder osv. Carlbo Ett stor tack !!!! Hade exakt samma problem men det löste sig omedelbart efter typsen. Tack igen ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.