Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

bra pris på macbook pro 13 sen 2011


galaxys5

Rekommendera Poster

Sålde min MacBook pro 13" tidig 2011 i7 500gb HD + 120 sdd 8gb ram för 5 månader för 8000kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade tänkt kolla på en välkänd sajt, men de blockerar mig eftersom jag använder AdBlock. Så det blir inget med det. Jag lönar dem inte med att säga vilken sajt det är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska du köpa eller sälja?

 

I vilket fall som helst så kan du kolla på avslutade annonser på Tradera. Där ser du vad som verkligen betalas.

På Blocket ser man ju bara säljarens våta dröm om värdet på prylarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så för 4500kr inkl apple tv 3gen som näst intill är ny, det är ett bra pris?

DEt känns väl som en bra deal. Bara det inte är utan att ha sett och fingrat på grejjorna....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har sett grejerna. Macbooken är i toppskick med låda och kvitto

OK. Så skärmen har inga döda pixlar, glapp i anslutningar som USB, kantstött eller annan mekanisk nötning som tyder på slarv? Fläktarna susar fint?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mkt fin inga bucklor alls, fin både i undre och övre sidan, till och med laddar sladden är hel, de brukar inte apples laddare vara efter en ganska kort tid, måste påpeka att det är en arbetskamrat som säljer den, han är väldigt pedant när de gäller hans saker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mkt fin inga bucklor alls, fin både i undre och övre sidan, till och med laddar sladden är hel, de brukar inte apples laddare vara efter en ganska kort tid, måste påpeka att det är en arbetskamrat som säljer den, han är väldigt pedant när de gäller hans saker

Ok. Men köp då. :) Annars kan du ge mig telefonnumret! :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...