Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Samarbete med duktig webdesigners sökes


Nontouch

Rekommendera Poster

Hej!

Apple användare har alltid varit duktiga på design och legat i framkant när det gäller utveckling. Själv måste jag nog tyvärr medge att jag själv varit en glidare till Apple användare under många år. Efter en lång universitetsutbildning och ett antal jobbansökningar senare har jag bestämt mig för att köra eget istället.. Internet har öppnat sina portar och jag står i startgroparna med lite olika projekt. Jag ska ärligt medge att mina kunskaper i programmering och webdesign är mycket begränsade. Mitt bästa projekt hittills är en sida om fakturabetalning på nätet. För den som vill titta så kan ni se att det inte är så avancerade saker jag lyckats med. Jag har däremot stora drömmar om olika hemsidor och webtjänster jag vill skapa. Har många idéer som jag skulle vilja diskutera med rätt person. Har du en dold talang inom programmering och webutveckling. Jobbar du med det på deltid idag, men vill få ut mer av dina kunskaper? Jag söker människor jag kan samarbeta med, antingen på avstånd eller tillsammans i ett gemensamt projekt. Tycker du att det verkar intressant, släng iväg ett PM eller skriv nedan. Om inte annat kan det vara roligt att ha folk att bolla idéer med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...