Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hur redigerat jag ett mail som ligger i utkast?


Staffffan

Rekommendera Poster

Jag skriver ett mail. Kommer på att jag vill redigera mailet senare. Sparar det därför i "Utkast" Men: det går inte att redigera när jag öppnar det igen. Märkligt, tycker jag. Eller är det något jag har missat? Hittar i alla fall inget sätt.

Fråga: Vad är det då för mening med att ha en utkastmapp??

Måste jag klistra in all text i ett ordbehandlingsprogram och sen trixa fram och tillbaka? Eller skicka nya mail med ändringar? Jag blir vansinnig. Vad är det jag inte har fattat??

 

 

Staffan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går att redigera mejlet som ligger i utkast. Jag vet inte varför det inte fungerar för dig. Har du dubbelklickat på mejlet och öppnat det så du får det i ett eget fönster, eller är det i högersta fönstret du försöker redigera det? Fönstret längst till höger är bara ett visningsläge. För att redigera mejlet öppnar du det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går att redigera mejlet som ligger i utkast. Jag vet inte varför det inte fungerar för dig. Har du dubbelklickat på mejlet och öppnat det så du får det i ett eget fönster, eller är det i högersta fönstret du försöker redigera det? Fönstret längst till höger är bara ett visningsläge. För att redigera mejlet öppnar du det.

Ja, så enkelt var det. Tänk vad man låser sig!

Tackar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...