Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Satt lösenord för skivverktyg! Hjälp!


gabbeswe

Rekommendera Poster

Virrig höna Även här var lösenords förvirring.



Hej till alla!


Nu börjar min bana hos er efter 3 års tystnad.


Jag gjorde bort mig totalt när jag satt lösenord i skivverktyget och INTE skrev upp det. ( adm lösen är OK)


Det var för enkelt trodde jag men nu kommer jag inte ihåg. Jag tror att krypteringen satts på också.


Jag läste nånstans om detta i somras så gjorde jag det. Jag gjorde på windows-maskin så det var OK för mig.


(Kanske är lite nojig efter bestulen iphone)



Min tanke att ta ut ssd-n till en extern kabinett. formatera den och stoppa tillbaka. Jag har cloonat till en ext hdd så det bara att cloona tillbaks.



Frågan är kan jag kringgå lösenordet( nollställa), eller som jag beskrev ovan?



Har ni non hopp för mig?



Jag kan använda macen, men vid start alt-tangenten nedtryckt frågar efter lösenordet.


MVH Gabbe


Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får usrsäkta, men du gjorde ju ett inlägg bara i förrgår under ett annat konto (förutsätter att det är samma “gabbe” bakom båda). Räcker inte det? Bättre att du bumpar det ifall ngn missat det än att posta dubletter. :yeahbaby:

lösenord till skivvertyg

Och ett konto på forumet räcker väl? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får usrsäkta, men du gjorde ju ett inlägg bara i förrgår under ett annat konto (förutsätter att det är samma “gabbe” bakom båda). Räcker inte det? Bättre att du bumpar det ifall ngn missat det än att posta dubletter. :yeahbaby:

 

lösenord till skivvertyg

 

Och ett konto på forumet räcker väl? ;)

Hej! Ju det stämmer Det är jag båda två. Det bara att jag har glömt att jag hade ett konto sedan 3 år tillbaka och var inte säker på inlogg uppgifterna. Ha det Gabbe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Ju det stämmer Det är jag båda två. Det bara att jag har glömt att jag hade ett konto sedan 3 år tillbaka och var inte säker på inlogg uppgifterna. Ha det Gabbe

:ThumbsUp: Kolla med Admin/Joel om du kan slå ihop dem då. Ett borttappat lösenord kan man alltid få hjälp med. :yeahbaby:

 

Stänger den här som dublett då, eftersom du fått hjälp i den nya(re) tråden. /Eric

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.


×
×
  • Skapa nytt...