Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Problem med att återställa iPhone 5


garherr

Rekommendera Poster

Hej,

 

I torsdags låg jag och lyssnade på ljudbok på min iPhone 5, jag pausade boken, låste mobilen och tog en paus, när jag kom tillbaks och tog upp telefonen ur väskan var skärmen svart och apple loggan lyste svagt, dessutom var telefonen väldigt varm. Jag lyckades tillslut att få skärmen helt svart och lät den ligga och svalna, tänkte om den hade blivit överhettad. Efter ett tag hade den svalnat men jag har inte lyckats starta den sedan dess.

Jag har testat att sätta den i återställningsläge och koppla in den i min dator (MB pro) och får fram i iTunes att den måste återställas, då vill den hämta iOS 7.1.2 (har förmodligen 7.1.1 nu) vilket tar ca 30 min med min sega lina (bor på landet). Men telefonen lämnar återställningsläget efter 15 min, som den ska. Nedladdningen av uppdateringen fortsätter men iTunes känner inte av telefonen när den har lämnat återställningsläget. Om jag testar igen så vill den göra om samma procedur.

Så nu sitter jag här, utan telefon och känner mig helt handikappad. Jag har googlat och läst om olika problem, men lösningen för samtliga verkar vara att göra återställning, och där sitter jag fast.

Nu sätter jag hoppet till er, vad ska jag göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...