Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Uppgradera Photoshop och InDesign


Simeon

Rekommendera Poster

Jag har Photoshop 7 och Indesign 2 (versioner före CS).

 

Har någon köpt CS-programmen och haft gamla dokument i de två tidigare programmen i sin dator?

Gick de gamla dokumenten att öppna med de nya CS-versionerna? Vilken version har du?

 

Om gamla dokument går att öppna i nya program-versioner, vad krävdes för att få det att fungera?

 

Min stationära dator är en PowerMac G4 (MacOS 10.4 från 2001) och den bärbara en Intel MacBook (från 2010, uppgraderad till MacOS 10.6). Ja, jag vet ... :-)

 

PS

En underlighet: Det går inte att komma ut på Adobes hemsida (www.adobe.com/se/, varken med Safari eller med Firefox 3.6.28 och varken i min gamla dator eller den bärbara. Allt blir en svart yta.

Vad beror det på?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har aldrig hört talas om problem med att öppna äldre Adobe-dokument i nyare program. Det är bara att öppna dem.

 

Om du sparar ändringar är det inte säkert att det går att öppna i ett äldre program.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har aldrig hört talas om problem med att öppna äldre Adobe-dokument i nyare program. Det är bara att öppna dem.

 

Om du sparar ändringar är det inte säkert att det går att öppna i ett äldre program.

 

Tack för ditt svar!

/Simeon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...