Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

"Större iPad släpps 2015"


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

Vissa rykten tar lång tid på sig att förverkligas... Vissa rykten förverkligas aldrig. En padda på 12,9 tum verkar gruvligt opraktisk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vissa rykten tar lång tid på sig att förverkligas... Vissa rykten förverkligas aldrig. En padda på 12,9 tum verkar gruvligt opraktisk.

det medföljer utfällbara ben så du kan ha den som matbord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vissa rykten tar lång tid på sig att förverkligas... Vissa rykten förverkligas aldrig. En padda på 12,9 tum verkar gruvligt opraktisk.

Fast, hur kan en 12.9" platta vara “gruvligt” opraktisk jmf med t ex en 13" MB*?

 

Däremot tycker jag att vill man ändå ha den storleken, kan man lika gärna gå på bärbart istället för en platta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast, hur kan en 12.9" platta vara “gruvligt” opraktisk jmf med t ex en 13" MB*?

 

Däremot tycker jag att vill man ändå ha den storleken, kan man lika gärna gå på bärbart istället för en platta.

På grund av sättet man hanterar en padda. En bärbar dator håller du inte med en hand medan du använder den med den andra och så vidare. Både användningsområde och användningssätt skiljer sig vildsint åt mellan en laptop och en padda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast båda kan man han(d)tera på båda sätten. Är inte allt för sällan jag står med min bärbara vilandes i handen och man skriver lite med den andra.

 

Men visst, för barn t ex 5 år med microhänder kan det ju bli lite jobbigt. För en vuxen handlar det om några cm större bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast båda kan man han(d)tera på båda sätten. Är inte allt för sällan jag står med min bärbara vilandes i handen och man skriver lite med den andra.

 

Men visst, för barn t ex 5 år med microhänder kan det ju bli lite jobbigt. För en vuxen handlar det om några cm större bara.

Några cm större och rätt mycket klumpigare. Jag avstår ofta från att använda min 10" iPad eftersom den är för stor och klumpig, obekväm att hålla, även om man sitter. 8" är nog bättre, men en sådan har jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...