Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hur många ggr ska man installera den nya uppdateringen ?


Gareb

Rekommendera Poster

Hur många ggr ska man installera den nya uppdateringen ? Jag har lyckats göra det fem ggr tydligen o likt förb..... så finns den kvar för installation. Vad göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nix ska göra det nu. Den sista till MacBook Air 2010 eller vad det var.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är väl en SMC/EFI/FirmWare-uppdatering?

Testa anslut laddaren om du inte redan gjort det när du uppdaterar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte lyckats med denna uppdatering. Tacksam för ovanstående tips men jag har försökt detta. Har ändå problem. Är jag ensam eller har fler problem med den senaste uppdateringen (firmware) till MBA 2011.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, läste densamma. Men i övrigt tycks det vara tyst. Jag har inte lyckats att installera så som man skall göra utan datorn blev svart och jag kunde inte starta den. Sedan låg uppdateringen kvar såsom ej installerad på App Store. Idag har påminnelsen att jag har något som inte är uppdaterat försvunnit. Mysteriet kvarstår.

 

Någon annan som har något att säga i saken?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, nu fungerade uppdateringen. Fast Apple kunde väl skicka ut ett meddelande att den gamla uppdateringen 2.9 inte fungerade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, nu fungerade uppdateringen. Fast Apple kunde väl skicka ut ett meddelande att den gamla uppdateringen 2.9 inte fungerade.

Det gör Apple aldrig. De erkänner inte ett problem offentligt förrän de gjort en lösning. Tyvärr...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det gör Apple aldrig. De erkänner inte ett problem offentligt förrän de gjort en lösning. Tyvärr...

Så är det. Tråkigt med ett annat så duktigt företag. Men får väl anta att vi konsumenter är ganska viktiga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...