Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 5s startar inte


Stabilt

Rekommendera Poster

Hejsan!

 

Vaknade idag av att min lur inte längre var igång. Tänkt direkt att det måste ha varit laddaren som inte var inkopplad korrekt under natten, men så var inte fallet. Jag försökte dock få igång telefonen men ingenting hände. Ingen symbol om att batteriet var slut dök på skärmen osv. Har inte fått igång den sedan dess, den är totalt död. Har provat att hålla in låsknappen samtidigt som hemknappen i typ 30-40 sekunder men det funkar inte. Har dessutom provat koppla in den i datorn, men itunes hittar inga enheter. Jag har inte heller tappat den dagen innan och telefonen har, vad jag vet, inte varit i kontakt med vatten. Tycker det är konstigt att den bara dog under natten, utan minsta förvarning. Har väl haft den i två månader, och skött den väl! Är det någon som har koll på några metoder för att få igång min lur igen? Skulle vara sjukt tacksam om någon har orken att svara!

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då får du nog lämna in den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
iPhoneReservdelar.se

Det kan vara skräp i din laddningsport eller fel i ladningsporten som gör att telefonen inte laddar och är heltenkelt tom på batteri

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Bumpar ordentligt,men hur gick det för dig? Exakt samma sak hände med min 5s inatt, och då den är beställd från USA och jag glömt vad butiken hette så är min enda chans att försöka få igång den själv..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bumpar ordentligt,men hur gick det för dig? Exakt samma sak hände med min 5s inatt, och då den är beställd från USA och jag glömt vad butiken hette så är min enda chans att försöka få igång den själv..

Räcker att du skriver i en tråd, därför gömde jag ditt första inlägg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...