Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Glas till Ipad 2 på Ebay för en hundring?


thella

Rekommendera Poster

Hej!

 

Har pajat glaset på min ipad 2. Ser på Ebay att man kan köpa nytt för strax under hundringen. Är det någon som testat att beställa detta från Ebay - hur har det funkat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk på att Ebay inte är någon värdemätare på kvalitet. Se till att du väljer en bra säljare. Sedan brukar man få det man betalar för, 100:- för ett glas låter billigt (kanske för billigt)...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk på att Ebay inte är någon värdemätare på kvalitet. Se till att du väljer en bra säljare. Sedan brukar man få det man betalar för, 100:- för ett glas låter billigt (kanske för billigt)...

Tror att det fungerar faktiskt. På 24.se säljs glas för 299 kr och Ebay brukar ligga under det. Vet du något om digitazer och vad som avses med det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror att det fungerar faktiskt. På 24.se säljs glas för 299 kr och Ebay brukar ligga under det. Vet du något om digitazer och vad som avses med det?

Jag har ett komplett kit med glas, skruvmejslar och allt som behövs för att byta glas på en ipad 2. Det är med vit ram. Du kan du det riktigt billigt eftersom Ipaden jag skulle byta på blev stulden..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
iPhoneReservdelar.se

Se till att du inte får bara glaset, touchen skall vara med, och se till att du får glas och inte plast samt att touchen är lika känslig och exakt som original touchen...

Som du ser mycket att hålla reda på och 100kr är alldeles förlite för en glaspanel med touch.

Jag menar du köpte ju en iPad för att du vill ha en iPad, och då är det kanske en god ide att använda original delar när du lagar den så att din iPad förblir en iPad...

Det är i alla fall så vi tänker vid lagningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...