Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Beställa fotobok


Linneapea

Rekommendera Poster

Hej alla,

 

Har försökt att navigera mig igenom både Apples sidor och forumet. Jag ber om ursäkt om någon redan har ställt denna frågan, hittade den dock inte så hoppas ni har överseende i så fall.

 

Har följande problem med min ipad 4 (som jag är helt ny på). Har skapat en jättefin fotobok och vill beställa, klickar på priset längst upp till höger och i instruktionen står att man sen skall lägga in sitt Apple-id för att starta utcheckningen. Det som istället kommer upp i min ipad är "lägg till leveransadress". Jag har testat med fysisk adress och Apple-id, men inget av detta gör att jag kommer vidare i beställningen.

 

Går det inte att beställa en fotobok via ipad 4? Jag är tacksam för hjälp, se även bifogad bild över hur det ser ut efter jag har tryckt på pris.

 

Hälsningar från Linnea

post-75548-0-24357400-1402493822_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Iphoto hämtar adresser från dina kontakter. Prova att klicka på ny och skapa en ny kontakt med adressupgifterna om du inte lyckas på annat sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för hjälpen. Har testat detta och kommit vidare, nu står det dock tillfälligt fel så jag får försöka igen. Lite synd att instruktionerna är så knapphändiga, egentligen är detta ju något man klarar med basal kunskap om programmen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...