Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Varför synkroniseras inte ALLA mina kontakter?


Eldvindovatten

Rekommendera Poster

Lite jobbigt att ta backup på filofaxen men klart det går.

 

Hört talas om kopiator? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite jobbigt att ta backup på filofaxen men klart det går.

 

 

 

Hört talas om kopiator? :)

Eller annars har man två, en som ligger på ett väl valt säkert ställe. Liiiiiite jobbigt varje gång man ska skriva in nåt eller så, men det får man ta om man ska känna sig säker :hihihi::totaltgalen:

 

Men så jobbigt som det är med en viss kalender är det nog inte, eller hur Lappen? :totaltgalen::totaltgalen::totaltgalen::hihihi:

 

:D

 

Skämt åsido, antingen använder man tekniken och är tillfreds med den, eller så bryr man sig inte om att vara uppkopplad alls. Så enkelt är det. För vi lämnar ju spår varje gång vi är uppkopplade. Om vi sedan lägger in någon kontakt eller skriver ett mail eller vad vi nu gör, så har ju spåret lämnats redan när vi tryckte på Anslut Wifi.

 

Fast lite kan man kanske tänka sig för. Trycker inte på Spara lösenord eller Spara kontonummer till min iCloud när det gäller banken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

 

Men så jobbigt som det är med en viss kalender är det nog inte, eller hur Lappen?

 

Utveckla?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Utveckla?

Tror inte du vill det :) Du vet det där iOS-eländet.....

:whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror inte du vill det :) Du vet det där iOS-eländet.....

:whistling:

Ok trodde det gällde ett verkligt problem men du var bara sarkastiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eldvindovatten

Tack för svar... Får väl ta mig hem o vänta på den där iTunes updaten om jag skall få koll på alla mina kontakter! För de är många.... Trodde att jag bara hade kontakter lokalt sparat på macen? Det är där jag har dem allesammans! Konstigt då att de inte synkas, det är väl som du säger.. En pinne i hjulet Apple har kastat in! Hur dumt som helst!!! Skall man testa att köra igång iCloud menar du???

 

Tack än en gång för svar allesammans!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...