Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bluefire reader felaktigt på finska


Pimma

Rekommendera Poster

Jag ställde om min ipad till språket finska för att testa en sak (ointressant vad för min fråga). Eftersom jag inte kan finska kollade jag upp hur jag skulle ändra tillbaks. När jag ändrat tillbaks till svenskt språk i Inställningar visade det sig att appen Adobe Bluefire reader fortfarande var inställd på finska. Alla övriga appar var åter på svenska. Jag bad en finsk bekant se om det gick att byta språk i appen men inte. Istället backade jag upp ipaden med itunes i min MacBook. Tog därefter bort Bluefire reader från min ipad. Sedan återinstallerade jag Bluefire genom att klicka på Installera vid denna app i itunes med ipaden inkopplad. Tyvärr var det appen med finsk text som installerades igen och nu kan jag inte ens logga in eftersom jag inte kan be om ett nytt passord..

 

Min fråga är hur jag ska kunna installera den svenskspråkiga Bluefire reader och samtidigt behålla de böcker jag har knutna till denna app. Planen är att på nytt ta bort Bluefire-appen från ipaden och därefter ladda ned appen från apppstore. Men hur gör jag sedan för att få in de böcker som nu finns backupade i itunes tillsammans med den uppenbarligen fortfarande finskspråkiga appen. Jag vill inte riskera att förlora alla böcker som jag har laddat ner tidigare och som jag inte kan få tag på igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...