Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Google chrome som webbläsare för macbook air.


sofwahl

Rekommendera Poster

I augusti förra året köpte jag min första mac. hur bra som helst men använde då safari som webbläsare, i december bytte jag till google chrome dels för att jag tycker den är betydligt bättre än safari. detta tyckte dock inte min macbook. vid vissa ljudfrekvenser när jag lyssnar på musik eller ser på webbtv knastrar ljudet så in i..... detta för att jag använder chrome. är det någon annan som har liknade ljud, har varit inne på apple store två gånger men det är experter på att bara tala bort problemet och säga att google chrome inte är lämplig för macbook air. sanning?

TACKSAM FÖR SVAR.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det en "mid-2013" du har?

Vad är det för webtv du kollar på? Är det enbart när du kollar på denna webtv det knastrar?

Inbyggda högtalarna eller via hörlurar eller både och?

Kör du senaste versionen av chrome och har du uppdaterat OSX?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Chrome är ingen Apple-produkt och är ingen produkt som Apple Store tillhandahåller eller säljer, så det kanske inte är så märkligt att Apple Store inte ger support på Chrome.. Det är Google som ska ge support på Chrome, inte Apple. Safari funkar ju och om Safari funkar så är det inte fel på datorn. Som jag förstår det så får du dessa ljudproblem endast vid användning av Chrome? Har du provat Firefox?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...