Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPad mini Retina 32GB dålig skärm?


polken

Rekommendera Poster

Köpte iPad mini Retina 32GB som när jag startade den var skärmen gul-grådassig. Ingen riktig svärta eller vithet, dålig kontrast helt enkelt. Ok, fel på denna, åkte till Apple Store Täby och kikade på dem där. De i utställningen såg kanonbra ut(16GB).

fick min utbytt men med samma fel!!! Säljaren öppnar en till med samma fel. Säljaren hävdar sen att skärmen ligger inom gränsen för vad som är ok och vill inte öppna fler. Argumentet hade jag väl tagit om det var lika illa på de i utställningen men så är det nu inte. De i utställningen har kanonbra bild. Falsk marknadsföring ? Har fått höra senare att det kan brännas in efter ett tag så skärmen blir bra. Någon som har erfarenhet av det? Har gått några veckor nu utan bättring...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte haft några sådana problem, inte vad jag kan minnas och jag har ändå köpt ett par iPads under tiden. Både privat men i arbete också.

Tycker definitivt du ska ringa till Apple och berätta detta samt vad personen i butiken sa till dig ifråga. Jag anser inte att du ska acceptera detta om det verkligen är så som du förklarar.

 

Ring Apple, berätta om problemet och upplevelsen så kommer det åtgärdas snabbt. När jag köpte iPhone 5 till mig och min sambo när dem kom ut, hör och häpna, så hade lurarna bluescreen (trodde det enbart var möjligt på Windows) :huh: men Apple åtgärdade det på tre arbetsdagar. Telefonerna hämtades upp hemma hos oss, skickades till Nederländerna och tillbaka till oss. Riktigt bra service & support!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...