Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Återfå bilder från iphone som tappades bort för 6 månader sen


Verra19

Rekommendera Poster

Hej!
Jag kan inte särskilt mycket om Iphone och har trots flera googlingar inte hittat något svar.
Jag tappade min Iphone för 6 månader sen och har nu köpt en ny. Jag har inte förstått att en kan återfå sina bilder från en tappad iphone via icloud förens nu och enligt flera hemsidor så står det att dem bara finns lagrade under 30 dagars tid.
Jag vill så gärna återfå mina bilder och det känns så surt att jag inte förstod detta fören nu.

Finns det någon chans att på något sätt få tillbaks bilderna? Finns dom lagrade någonstanns?

Jätte tacksam för svar och hjälp!

MVH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du synkat telefonen i iTunes? (Vet ej om bilderna förs över då, men det borde de.)

Eller importerat bilderna i iPhoto eller Bildinsamling?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Jag kan inte särskilt mycket om Iphone och har trots flera googlingar inte hittat något svar.

Jag tappade min Iphone för 6 månader sen och har nu köpt en ny. Jag har inte förstått att en kan återfå sina bilder från en tappad iphone via icloud förens nu och enligt flera hemsidor så står det att dem bara finns lagrade under 30 dagars tid.

Jag vill så gärna återfå mina bilder och det känns så surt att jag inte förstod detta fören nu.

 

Finns det någon chans att på något sätt få tillbaks bilderna? Finns dom lagrade någonstanns?

 

Jätte tacksam för svar och hjälp!

 

MVH

 

Om du inte visste att dom lagras i Bildström så har du troligtvis inte slagit på det och då är dom borta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...