Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Konstigt meddelande


ssaaraa

Rekommendera Poster

Min mobil vibrerade precis som när jag får ett sms, och när jag tittar på skärmen så står det bara massa konstiga bokstäver och siffror typ OJKSJ483JHG. Jag kollade inte så himla noga, det enda jag kunde göra var att klicka på "Avfärda" så jag gjorde det i ren panik. I efterhand kom jag på att jag borde ha kollat mer noga vad det var som stod men som sagt så fick jag lite panik. Har googlat på detta men inte hittat någon som varit med om samma sak. Någon som känner igen detta? Vad ska jag göra? Blir lite nojig nu!

 

UPDATE: Jag löste det, behöver inte hjälp längre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min mobil vibrerade precis som när jag får ett sms, och när jag tittar på skärmen så står det bara massa konstiga bokstäver och siffror typ OJKSJ483JHG. Jag kollade inte så himla noga, det enda jag kunde göra var att klicka på "Avfärda" så jag gjorde det i ren panik. I efterhand kom jag på att jag borde ha kollat mer noga vad det var som stod men som sagt så fick jag lite panik. Har googlat på detta men inte hittat någon som varit med om samma sak. Någon som känner igen detta? Vad ska jag göra? Blir lite nojig nu!

Kanske borde lägga till att det är en iphone 5s också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhoneReservdelar.se

Det är alltid bra att skriva hur du löste det, eller vad som orsaken var.

Förr eller senare är det annan medlem som stöter på samma sak, och då är det trevlig om det finns ett svar på frågan också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...