Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

jonka1988

Rekommendera Poster

Hej! Jag har säkert samma problem som många har med sin nyckelring att de poppar upp en störande ruta lite nu och då som frågar efter lösen och felmeddelande mm.... SÅ SJUKT STÖRANDE! Kan man ta bort det helt? Eller måstre jag installera om operativsystemet? Ibland har ja bara lust att bryta av skärmen!

 

MVH Johannes

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reparera Nyckelringen

 

Gå in i programmet

 

post-113-0-87770100-1390659277.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...

Du hittar Nyckelhanterare under Program - Verktygsprogram. Starta programmet, under menyn "Nyckelhanterare" välj "Nyckelringsreparation" precis som Pocas exempel visar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du hittar Nyckelhanterare under Program - Verktygsprogram. Starta programmet, under menyn "Nyckelhanterare" välj "Nyckelringsreparation" precis som Pocas exempel visar.

 

Tack för hjälpen! Jag har nu hittat och skulle ändå vilja veta vad det är som kommer att hända när man väljer nyckelringreparation?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kommer få två alternativ. Det ena är att kontrollera och den andra är att reparera. Väljer du kontrollera så kommer programmet att gå igenom nyckelringens filer och databas och leta efter eventuella fel, men den kommer inte att åtgärda några fel. Väljer du reparera så kommer den att både kontrollera och reparera de fel som den eventuellt hittar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kommer få två alternativ. Det ena är att kontrollera och den andra är att reparera. Väljer du kontrollera så kommer programmet att gå igenom nyckelringens filer och databas och leta efter eventuella fel, men den kommer inte att åtgärda några fel. Väljer du reparera så kommer den att både kontrollera och reparera de fel som den eventuellt hittar.

 

Tack för hjälpen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
Lars Daniel Dahlbom

Jag har samma problem med min frus dator. En jäkla massa program eller applikationer som vill använda nyckelringen "Lokala objekt".

Jag har både kontrollerat samt reparerat genom nyckelhanteraren men inga problem hittas. Så vad är då felet?

Jag klickar på avbryt när dialogrutan kommer upp men då kommer bara en ny dialogruta upp och vill använda nyckelringen "Lokala objekt".

Hur fasen gör jag? Kan man radera "Lokala objekt"? Snälla hjälp mig innan jag skicka ut datorn genom fönstret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...