Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Pages


joei

Rekommendera Poster

Jag klickar på Medier uppe i huvudet och där väljer jag vilken film jag ska ha i Pages. Funkar utan problem att spela upp.

Filmen ligger i iMovie.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag klickar på Medier uppe i huvudet och där väljer jag vilken film jag ska ha i Pages. Funkar utan problem att spela upp.

Filmen ligger i iMovie.

Ja fast när jag ska skickar hela dokumentet till en email så kan inte filmen spelas upp..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja fast när jag ska skickar hela dokumentet till en email så kan inte filmen spelas upp..

 

Spelas upp i mail eller Pages på datorn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mail har endast en förhandsvisning och förhandsvisning har begränsad funktionalitet, öppna filen i Pages istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej , hoppar in här med en fråga om det är ok.

Menar ni pages som i facebook pages? i så fall har jag en fråga :)

 

Jag har en Facebook fanpage till min fotografering. Går jag in på den på datorn så kan jag ju se inlägg från andra personer som jag har "gillat" från min fanpage. finns inte den funktionen så man kan se det när man är inne på ipad/iphone versionen ?

Jag ser bara min egen sida och mina egna inlägg, men skulle gärna vilja se vad dom andra skriver. Inte på min sida alltså men på deras egna sida.

 

/andreas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej vi menar inte Facebook pages, utan vi diskuterar programmet Pages. Pages är en ordbehandlare och ett layoutprogram som ingår i Apples kontorspaket iWork. Andra program är Keynote (presentation) och Numbers (kalkyl).

Pages, och iWork, finns för iPad, iPhone och Mac.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan starta en egen tråd som handlar om Facebook-app:en Pages. :)
Jag kan inget om den, använder den inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då passar jag på att låna tråden med en fråga. Varför kostar Pages till iPhone 75 kr medan det är gratis till iPad? Är det inte samma app?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intelligent fråga! Det är ju vi på forumet som satt priserna på dessa program.

Dessutom, efter koll är det en +app, alltså samma till bägge plattformarna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...