Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Iphone4 beter sig skumt vid laddning


shrek01

Rekommendera Poster

När jag laddar så ser jag batteri procenten växa när den sedan kommer till 100 så dör phonen och när jag försöker starta den igen dyker den rektangulära batteri indikatorn upp i rutan och indikerar att det är väldig lite batt i phonen efter en mängd av knapptryckningar så hoppar den igång och har då en batteri styrka på 100% det har även hänt att den dött åtminsånde 2ggr efter varann och med samma resultat när jag får igång den så har jag 100% i batteri styrka och jag har ej lagt märke till någon sämre livslängd på batteriet hoppas någon kan hjälpa mig !!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med största sannolikhet är batteriet dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för inlägget tror du att Apple butiken kan göra en bedömning om batteriet är dåligt. Som sagt har ej märkt någon sämre batteri tid

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för inlägget tror du att Apple butiken kan göra en bedömning om batteriet är dåligt. Som sagt har ej märkt någon sämre batteri tid

 

Kan dom säkert med du kommer få betala ett byte om telefonen är äldre än ett år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan dom säkert med du kommer få betala ett byte om telefonen är äldre än ett år.

Kan dom säkert med du kommer få betala ett byte om telefonen är äldre än ett år.

Jojo men det är rätt värdelöst att ha en trasig liggandes när eller om man köpt en ny. Så jag bokar en tid i äpple butiken. Åter igen tackar. Skriver senare o talar om domen !!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhoneReservdelar.se

Att byta batteri själv är inget större jobb. och blir 10ggr billigare än att gå till applestore

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...