Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ser din Iphone 5/5S ut så här?


Fred00

Rekommendera Poster

Jag köpte en ny Iphone 5S för cirka en vecka sedan, men upptäckte häromdagen att glaset buktar ut uppe i högra hörnet (vid power-knappen). Det ser nästan ut som att något ligger innanför och trycker skärmen utåt. Det går att trycka in glaset men det åker ut direkt igen. Ni kan se på bilden jag har bifogat hur glaset ligger slimmat på ena sidan och trycks upp på den andra.

 

Det ska sägas att telefonen aldrig har tappats eller fått några stötar. Det kanske inte har någon betydelse för funktionen men lite irriterande är det allt på en pryl för 6300kr. Bör man reklamera för detta eller är jag för petig?

post-74382-0-35687700-1388337987_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag kanske borde lämna tillbaka den. Brukar de reparera eller får man en ny direkt (köpt på CDON)? Har ju ingen lust att vara utan telefon i 2-3 veckor och få tillbaka en reparerad. Då behåller jag den nästan hellre som den är...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag kanske borde lämna tillbaka den. Brukar de reparera eller får man en ny direkt (köpt på CDON)? Har ju ingen lust att vara utan telefon i 2-3 veckor och få tillbaka en reparerad. Då behåller jag den nästan hellre som den är...

ingen aning,ring dom o beskriv problemet o fråga hur dom går till väga

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kontakta apple direkt istället för att gå via cdon. Gjorde det med min ipad mini som är köpt i annan butik som hade ett stort dammkorn under glaset. Dhl kom och hämta den och 5 dagar senare hade jag en ny (refurbished) i handen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade samma fenomen med min 5:a. Men tryckte där titt som tätt och sen blev det bra. Men att byta den är ju att föredra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...