Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Jailbreak iOS 7 Ute Nu


iPhoneReservdelar.se

Rekommendera Poster

 

Vad menar du med cydia också uppdaterad?

 

Får man riktiga cydia versionen nu med jailbreaket (från saurik)? Fick tydligen någon hemsnickrad version av cydia innan har jag fattat det som, eller är jag helt fel ute?

 

Lite sugen på JB är jag men jag känner dock inte det suget som jag gjort innan, har JB sedan iOS 4 nånting och de behövdes det verkligen... :D

 

Han menar att Saurik har uppdaterat den version av Cydia som följde med jailbreaket. Även i första JB-versionen var det "riktiga" Cydia som följde med. Däremot var det vad jag förstått inte Saurik som hade gjort uppdateringen från den förra versionen, utan evaders som hade gjort en egen uppdatering för att få den fungera hjälpligt.

 

Saurik har nu uppdaterat den och det krävs bara en uppdatering av Cydia för att få nya versionen, man måste inte göra om JB-processen.

 

Däremot är det som sagt inte så många appar/tweaks som har hunnit anpassats till det nya jailbreaket utan för att få allt att fungera gör man bäst i att vänta några dagar till. Vad jag förstått är det framförallt de med 5s och 5c som nästan inget fungerar till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då kan man alltså JB, men vänta med att installera nått tillägg =-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då kan man alltså JB, men vänta med att installera nått tillägg =-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Whoiscalling och SwipeSelection är två måsten och enda anledningen för mig. Någon som vet något angående status för whoiscalling.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Whoiscalling och SwipeSelection är två måsten och enda anledningen för mig. Någon som vet något angående status för whoiscalling.

 

Whoiscalling funkar fint för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Whoiscalling funkar fint för mig.

Vilken version har du? funkar det på utgående samtal. jag saknar info som läggs till i senaste samtal i telefonappen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken version har du? funkar det på utgående samtal. jag saknar info som läggs till i senaste samtal i telefonappen.

Nej, den lägger inte in infon i telefonens senaste samtal, bara i appen, och utgående samtal visar den infon om det är upptaget och du skall ringa upp igen, alltså inte under själva uppringningen, så så sett kanske mitt inlägg var lite missvisande, men i min bok är den absolut viktigaste funktionen att man ser vem som ringer in och det funkar.

 

Tydligen är resten på gång men än så länge får man hålla till godo som det är eller stå över så länge, men som sagt som jag ser det funkar det primära.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhoneReservdelar.se

Who is calling är inte uppdaterad till ios7 och fungerar inte fullt ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...