Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

trollhattan

Rekommendera Poster

Adressfält och sökfält har försvunnit från menyraden på Safari.

Jag har gått in via Innehåll -> Anpassa verktygsfältet för att dra ikonen "Adress och sök" till verktygsfältet. Problemet är att där står endast texten "Adress och sök" men ikonen ovan är borta, så jag har ingen ikon att dra.

 

Vad gör jag?

skärmdump adress och sök.tiff

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Adressfält och sökfält har försvunnit från menyraden på Safari.

Jag har gått in via Innehåll -> Anpassa verktygsfältet för att dra ikonen "Adress och sök" till verktygsfältet. Problemet är att där står endast texten "Adress och sök" men ikonen ovan är borta, så jag har ingen ikon att dra.

 

Vad gör jag?

Kolla skärmdumpen som jag bifogat ifall jag är otydlig i min beskrivning.

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du skapar ett nytt användarkonto (Systeminställningar > Användare och grupper) får den användaren samma problem? Det borde visa om problemet är Safari eller någon fel i ditt användarkonto. Sedan kan du bara ta bort den nya användaren om du vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du skapar ett nytt användarkonto (Systeminställningar > Användare och grupper) får den användaren samma problem? Det borde visa om problemet är Safari eller någon fel i ditt användarkonto. Sedan kan du bara ta bort den nya användaren om du vill.

När jag loggar in på en annan användare så funkar Safari som vanligt. Det bör alltså, som du skriver, innebära att jag har något problem med mitt användarkonto.

Vad gör jag för att lösa detta?

Vill ju inte gärna radera kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...