Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Går inte att rensa webbhistorik efter uppdatering till iOs 7


Fredjo67

Rekommendera Poster

Efter att jag uppdaterat min iPad till ios 7 rensas inte webbhistorik eller cookies när jag trycker på dessa funktioner. Hur löser jag det? Inte heller Privat surfning fungerar längre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det nattens surf du vill ta bort;)

Det funkar på min i allafall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det nattens surf du vill ta bort;)

Det funkar på min i allafall.

Haha...ja kanske det vore bra också. Mer att förstå vad som är felet, eller om jag inte gör rätt vore ju bra ändå. Mitt nattsurf ser nog ingen som inte hackat mig. Men varför kom detta problem efter uppdatering?? Man vill ju behålla funktionerna om det är mening att de ska finnas.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att jag uppdaterat min iPad till ios 7 rensas inte webbhistorik eller cookies när jag trycker på dessa funktioner. Hur löser jag det? Inte heller Privat surfning fungerar längre.

Jag brukar ta bort denna väg: Inställningar -> Safari -> Avancerat (som ligger längst ned) -> Webbplatsdata - "Ta bort all webbplatsdata" så blir det rent och snyggt! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Ok ingen har samma problem och de flesta vill bara skoja till det, tack för hjälpen då. Har återställt enheten med resultatet att alla appar och inställningar försvann men safari kommer fortfarande ihåg att jag var på expressen, en whiskeysida, samt 7-8 andra icke porrsidor, ( de försvann tidigare), inga bokmärken upplagda. Alla macälskare som tycker att nya ios är så bra har som vanligt inga svar utan att häckla. Tack för det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl ingen som häcklar Dig...... Men troligen inte någon svar på just ditt problem.

 

Så du menar.. att om du gör en fabriksåterställning så behåller Safari historiken?

 

Har du delning av Safari påslaget i iCloud, då kan sidorna som du inte längre vill ha kvar finnas kvar via en annan enhet som inte är rensad, dvs du måste rensa den enheten också alternativt slå av delning av Safari under iCloud fliken.

 

Ha en god dag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...