Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Se på TV på iPad


iPhone97

Rekommendera Poster

Hej! Ber om ursäkt om det redan finns en sådan här tråd, men hittade ingen när jag sökte.

 

Jag undrar helt enkelt om det går att se kanal 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 och 9 på iPaden, om det är gratis eller inte spelar ingen roll :) (Men gratis är ju såklart bättre)

 

Jag undrar också om det finns något sätt att se ovanstående kanaler på antingen Windows eller Mac :)

 

Mvh, Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har SVT play och många andra av de program som du frågar efter i appar som du kan ta hem och se på din padda. Jag vet inte vilka som visar direkt, förutom SVT, annars är det att titta efter att programmet har sänts. Det är det jag gör oftast. När det passar mig..

post-58189-0-96915900-1385314230_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har SVT play och många andra av de program som du frågar efter i appar som du kan ta hem och se på din padda. Jag vet inte vilka som visar direkt, förutom SVT, annars är det att titta efter att programmet har sänts. Det är det jag gör oftast. När det passar mig..

 

Det har jag som en "temporär" lösning just nu ;) Jag letar efter något som http://magine.com fast med kanalerna som jag skrev i mitt första inlägg. Kanske inte finns...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har telia play+ paketet,då får jag tillgång till alla kanaler jag har i mitt utbud hemma,men detta tror jag enbart kan beställas om man har bredbands-tv från Telia,inte helt säker,men kolla med telia,detta funkar bra med både macbook,iphone och ipad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
NilsandersFalkensson

Kör med Elgato EyeTV 610 kopplad till min MacMini vilka står påslagna här hemma

och kör med EyeTV-appen i telefon och paddan. Alla kanaler som jag har här hemma

kan jag se när jag är borta. Eftersom jag strömmar över nätet berörs jag inte av

copyrightbegränsningarna i de olika playfunktioner som olika kanaler har när jag är

utomlands. WiFi på hotellet och jag har alla mina hemkanaler att titta på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...