Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPad Air - 1 nov


ericfridell

Rekommendera Poster

Snart säljstart för iPad Air!

Hur ser det ut i Stockholm, är det först när butikerna öppnar på fre som man kan få tag i en eller är det nattöppet någonstans?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket tveksamt. Det är inte samma grej som när de släppte iPhone.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ska ringa och fråga apple store i täby imorrn om man kan komma och köa inomhus , natten till fredag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Emporia i Malmö öppnar inte tidigare pga släppet. Det är 10:00 som gäller. Vad jag hörde förra fredagen då de släppte iPhone.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joel Westerholm

Snart säljstart för iPad Air!

Hur ser det ut i Stockholm, är det först när butikerna öppnar på fre som man kan få tag i en eller är det nattöppet någonstans?

 

Vi har inte hört något om nattöppna butiker så jag tror inte det blir så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Emporia i Malmö öppnar inte tidigare pga släppet. Det är 10:00 som gäller. Vad jag hörde förra fredagen då de släppte iPhone.

Jag måste rätta mig själv. Det är 08 som gäller i morgon på Emporia.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

själv ska jag till täby kl 5:00 på fredag, ringde apple store och dem tyckte man skulle komma 7:00 för att vara ganska säker på att få en ipad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kommer tillgången att vara hos dom butiker som börjar sälja Air imorrn tror ni?

Har ingen möjlighet att vara där vid öppning men tror ni det finns chans att köpa en under eftermiddagen?

Tänkte i första hand kolla på mhstore då den ligger närmast mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer Elgiganten eller Mediamarkt att sälja iPad Air imorgon, eller är det bara Apple Stores som säljer den initialt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer Elgiganten eller Mediamarkt att sälja iPad Air imorgon, eller är det bara Apple Stores som säljer den initialt?

 

Både Elgiganten och Mediamarkt kommer att sälja paddan imorgon. Hur deras tillgång ser ut är dock oklart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur vet du det? Ser inte skymten av Air på deras hemsidor.. Stämt av med dom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet vilken/vilka återförsäljare som börjar sälja iPad Air först imorgon bitti i Göteborg? Har MacForum tagit emot förbokningar i år som de gjorde inför t.ex iPad 3-släppet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur vet du det? Ser inte skymten av Air på deras hemsidor.. Stämt av med dom?

Deras Facebooksidor.

 

Mediamarkt

"Hej!

 

Ja, vi kommer att sälja iPad Air från och med imorgon. Du kommer att hitta den i olika versioner på vår hemsida och i våra varuhus.

 

 

Med vänlig hälsning,

Emil"

 

Elgiganten

"Hej!

Våra butiker kommer att ha ett begränsat antal imorgon, då Apple är försiktiga vid sina releaser. Det är först till kvarn som gäller imorgon! Välkommen! Vi ser alla fram emot denna nyhet!

 

mvh /Anna-Karin"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För Göteborgs-intresserade iPadAir-köpare så kan jag meddela att åtminstone 32 och 64 Gb iPadAir WiFi mörkgrå var slutsålda på MacForum Nordstan imorse när jag kom till kassan lite efter kl 9. Och på Mediamarkt Bäckebol så får de inte in de nya modellerna förrän kl 12 idag (fredag 1 nov).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var nere och klämde lite på en innan, föredrar fortfarande retina minin som skall komma. 900:- billigare med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För Göteborgs-intresserade iPadAir-köpare så kan jag meddela att åtminstone 32 och 64 Gb iPadAir WiFi mörkgrå var slutsålda på MacForum Nordstan imorse när jag kom till kassan lite efter kl 9. Och på Mediamarkt Bäckebol så får de inte in de nya modellerna förrän kl 12 idag (fredag 1 nov).

 

Var inne på Elgiganten i Nordstan och hämtade en space grey 128 GB mitt på dagen igår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...