Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Går det att ominstallera Safari i IOS7 ?


Liagarde

Rekommendera Poster

Safari segar kan man inte ominstallera safari???????

 

Nej

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Obegriplig rubrik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, ngn moderator kanske kan justera den. :rolleyes:

Tänkte det :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med segar menar jag att det tar mycket lång tid innan sidan öppnas. Sedan går det knappast att scrolla. Fryser bilden och får då vänta tills det går att scrolla igen. Detta upprepas hela tiden. Änvänder jaf googel istället funkar det helt ok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har du en iphone 4 så är det tyvärr inte mkt att göra åt,ios 7 flyter inte på bra på en iphone 4,nästan så jag tycker att ios 7 inte skulle gå installera på iphone 4,o nergradera till ios 6 är nog kört då apple har stängt signeringen av ios 6.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har du en iphone 4 så är det tyvärr inte mkt att göra åt,ios 7 flyter inte på bra på en iphone 4,nästan så jag tycker att ios 7 inte skulle gå installera på iphone 4,o nergradera till ios 6 är nog kört då apple har stängt signeringen av ios 6.

Jag har en iPhone 4 och en av mina vänner har en 4S. Jag har märkt att iOS 7 flyter på mycket bättre på min iPhone än på hans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en iphone4s där Safari flyter bra med ios7. Men efter uppgraderingen av min IPAD4 uppstod problemet (se ovan) som gör att jag inte kan använda Safari utan att bli irriterad o förbannad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det fixat. Tog bort alla sparade sidor. Tydligen var det många. Så nu flyter det som det ska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

på min IPAD4 Retina så stängs Safari ned ibland, oftast om man gör någon svepande rörelse eller om man ska klicka på någon bild... jag vet inte om det är Flash eller inte, men någon jäkla bildvisningsmotor är det som inte är kompatibel med IOS 7... Någon som har fix?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...