Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Facebook - app borta.


Nipa03

Rekommendera Poster

Hejsan.

 

Barnen har lyckats radera Facebook appen på min iPad 4. Går jag in i AppStore så kan jag inte ladda ner den för den står som installerad redan.

Hittar inte appen någonstans och under inställningar - facebook så står jag som inloggad.

Jag vill kunna avinstallera appen så jag kan ladda ner den från AppStore men det verkar inte funka heller. Har synkat den mot iTunes men inget hjälper. Hård omstart - bin there!

Någon som sitter på lösningen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du säker på att den är raderad? Kanske ligger i en mapp? Kan du finna den genom sökning i din iPad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikonen är borta men appen verkar inte avinstallerad eftersom appstore säger att jag har den installerad. Den finns heller inte i någon mapp. Jag kan ej söka efter den heller. Eller rättare sagt, jag hittar inget när jag söker efter Facebook.

Skumt som bara den tycker jag. :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla under begränsningar i inställningarna att inte FB appen är markerad att vara dold.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du testat att söka i spotlight?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du kopplar upp dig mot iTunes så har jag för mig att man kan återaktivera raderade appar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problem löst. Jag hittade var jag kunde radera Facebook ( inställningar - användning ) där fanns Facebook loggan men det stod inget om den som på de andra apparna. Men det gick bra att radera den och sen på nytt ladda ner från AppStore.

 

Tack ändå för er hjälp. Höll på att bli gråhårig av detta! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...