Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Överföra filer till iTunes-bibliotek

• Vänligen logga in för att kunna svara
3 svar till detta ämne

#1 Tarok

Tarok
  • Medlem
  • 516 inlägg
  • Plats: Trelleborg
  • Mac(ar): Color Classic, iMac, MacBook Pro, Power Macintosh 8600/200

Postad 8 mars 2013 klockan 16:21

Blir helt vilse framföralt med nya iTunes som jag tycker är mest skit helt ologiskt för mig som vant mig vid gamla iTunes, nu tills saken ska installera IOS 6.1.2 men då kommer problemet jag har inköp som inte har överförts till Itunes- biblioteket och att jag bör överföra dom inan uppdateringen, jag har alltid trot att det räcker med säkerhetskopia men så är det som sagt inte men hur tusan gör man.
  • 0

#2 lappen71

lappen71
  • Medlem
  • 3 443 inlägg
  • Plats: Falun
  • Mac(ar): MacBook White MacBook Unibody MacBook Pro Ipod Touch 2Gen iPhone 3GS iPhone 4. iPhone 5 iPad 2 Mac Mini iPad Mini Retina

Postad 8 mars 2013 klockan 16:39

Blir helt vilse framföralt med nya iTunes som jag tycker är mest skit helt ologiskt för mig som vant mig vid gamla iTunes, nu tills saken ska installera IOS 6.1.2 men då kommer problemet jag har inköp som inte har överförts till Itunes- biblioteket och att jag bör överföra dom inan uppdateringen, jag har alltid trot att det räcker med säkerhetskopia men så är det som sagt inte men hur tusan gör man.

Det ska räcka med att du synkroniserar så förs dina appar över som inte finns i iTunes såsom appar och musik.
Har inte förändrats på den punkten bara för att du har iTunes 11.

• 0

#3 lappen71

lappen71
  • Medlem
  • 3 443 inlägg
  • Plats: Falun
  • Mac(ar): MacBook White MacBook Unibody MacBook Pro Ipod Touch 2Gen iPhone 3GS iPhone 4. iPhone 5 iPad 2 Mac Mini iPad Mini Retina

Postad 8 mars 2013 klockan 16:40

Du kan också gå in i inställningarna på iTunes,välja Affär och kryssa i Automatiska hämtningar.
Då laddas dom appar ner direkt till iTunes när du köper några program.
  • 0

#4 Zepman

Zepman
  • Medlem
  • 328 inlägg
  • Plats: Göteborg
  • Mac(ar): Macbook Pro 13" Mid 09

Postad 8 mars 2013 klockan 16:40

File -> Devices -> Transfer Purchases
  • 0
Fredrik

0 användare läser detta ämne