Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

glaze


glaze

Rekommendera Poster

Hej på er!

 

Ny i detta forum, men har läst MacWorld sedan jag skaffade min första Apple produkt i Oktober, iPhone 5.

 

Har haft Sony Ericsson mobiler förr som kört Android.

Men när det var dags för ett byte, kände jag att jag ville prova på något nytt. Blev fängslad av iPhone 5 video presentationen på Apples hemsida när den kom. "Den vill jag ha" tänkte jag. Sedan så har tjejen pratat så gott om iPhone. Hon har en 4a. Så de var väl där det startade.

 

Kan bara säja att jag aldrig någonsin kommer att ha något annat än iPhone. Absolut den bästa mobil jag haft alla gånger. Framför allt så är exakt allt så smidigt och enkelt. Gillas starkt!

 

Sedan i November var det iPad dags. Köpte 4an med Retina skärm. Helt underbar produkt. Så smidigt att göra mina bank ärenden på. Samt kolla på play kanaler tex när man sitter i sängen. Kanon!

 

Och nu är jag inne på iMac köp. Inne på 27". Så man kan säja att jag helt klart har funnit ljuset och blivit helfrälst. Känns underbart! :)

 

Det var min Apple historia såhär långt. Och ser fram emot att hänga i detta forum och lära mej en massa mera :)

 

Mvh glaze

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack så mycket ! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...