...// Känns som om Dina inloggningsuppgifter är ute på vift. 
..//::Finns det några raderade filer där som Du inte känner igen?
/ Kiwi
Nja, har svårt att tänka mig att mina inlogguppgifter skulle vara ute på vift, har inga indikationer alls på att så skulle vara fallet. Om nu inte de vetenskapliga rapporterna lagts in med hjälp av mina inlogguppgifter förstås, men det tror jag nog inte. Även om det inte finns några helt säkra lösenord, så känner jag mig ändå rätt trygg med mitt. Och varför skulle en annan person hacka sig in i min dropbox och där lägga en rapport som hans namn och tillhörighet står skrivet i?
Nej, finns inga raderade filer som jag inte känner igen.
Dock har jag en mkt långsökt hypotes som går ut på att min äldsta dotter nån gång har använt min MBA utan att min vetskap, vilket jag ju tycker är helt ok. Lösen till datorn är ett inom min familj välkänt lösen. Hon bor inte hemma längre och brukar alltid ha med sig sin egen dator när hon kommer hem och hälsar på. Men vem vet kanske blev hon lite nyfiken på min smarta snygga MBA?

Hon är doktorand på Sthlms universitet och doktorerar på den institution som den mystiskt inlagda vetenskapliga rapporten kommer från, dock avser den något som ligger långt i från min dotters ämne. Så klart har jag frågat henne men hon har inte det, säger hon. Hon använder inte heller någon egen Dropbox.
Så den förklaringen verkar inte hålla!
Har heller aldrig delat dokument med någon via dropbox.
Så kufiskt är det, även om jag inte tror på tomtar och troll.... så vet man ju aldrig