Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Radera bilder från Iphone


URKI

Rekommendera Poster

Hur raderar jag bilder från bildström på min Iphone 4? (ej s) Jag är inte duktig på sådant här så gärna en extremt lätt instruktion :):P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öppna Bildströmmen så att du får upp alla bilder i ett och samma fönster. Längst upp till höger finns en knapp som det står Ändra på, tryck på den. Sen kan du bocka för de bilder du vill radera för att slutligen trycka på röda knappen längst ner till höger som det står Radera på.

 

Det är mycket enkelt!

 

Värre var det i början när Bildströmsfunktionen kom, då gick det inte alls att radera fotona i telefon. Så Radera-funktionen får man väl tacka för......

 

 

Om du går in på länken som Telly81 tipsar om så kan du få massor av tips och hjälp....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Tack för att ni försöker hjälpa mig :) Men när jag går in i bldström finns det ingen "ändra" bara en fyrkant med en pil på. Går jag in på den står finns det ingen "radera" Bara: dela, kopier, läggtill och spara.

 

Tack Telly81, jag har varit där inne men hittar inte där heller. Tror det är olika mellan 4 och 4s?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kanske kan andra det här bättre, men funderar; har du uppgraderat telefonen med sista iOS 6.0.1 ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bilder - Bildström - Min bildström - Ändra

Markera bilderna, tryck på radera.

Om du går in på en specifik bild så ska en papperskorg finnas nere till höger, den är radera.

 

Detta med iPhone 4 och iOS 6.01.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...