Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Radera bilder från Iphone

• Vänligen logga in för att kunna svara
7 svar till detta ämne

#1 URKI

URKI
  • Medlem
  • 4 inlägg

Postad 22 januari 2013 klockan 20:45

Hur raderar jag bilder från bildström på min Iphone 4? (ej s) Jag är inte duktig på sådant här så gärna en extremt lätt instruktion :) :P
  • 0

#2 Telly81

Telly81
  • Medlem
  • 1 319 inlägg
  • Plats: Helsingborg
  • Mac(ar): iMac 27", MBP 15"

Postad 22 januari 2013 klockan 21:56

http://support.apple...SE&locale=sv_SE
  • 0
Du bör givetvis se till att alltid ha mer än en kopia av dina filer, helst lagrade på annan plats. Tänk på stöld, brand, översvämning, åska, hårdvarufel, mjukvarufel, handhavandefel...

Gör det NU. Om en timme kan det vara för sent !!!

Profilen Telly81 ägs av samma person som profilen Telly82. Den sistnämnda fungerar oftast inte på grund av en bugg i forumprogramvaran. Webbansvarig Joel Westerholm är sedan länge medveten om problemet.
Så jag använder Telly81 i nödfall så länge.

#3 kiplon

kiplon
  • Medlem
  • 4 948 inlägg
  • Plats: Hemma
  • Mac(ar):  MBA 13' mitten 2011  MBP 17' Early 2011  iMac 21' mitten 2010,  iPhone 4S  iPad2

Postad 22 januari 2013 klockan 22:13

Öppna Bildströmmen så att du får upp alla bilder i ett och samma fönster. Längst upp till höger finns en knapp som det står Ändra på, tryck på den. Sen kan du bocka för de bilder du vill radera för att slutligen trycka på röda knappen längst ner till höger som det står Radera på.

Det är mycket enkelt!

Värre var det i början när Bildströmsfunktionen kom, då gick det inte alls att radera fotona i telefon. Så Radera-funktionen får man väl tacka för......

Om du går in på länken som Telly81 tipsar om så kan du få massor av tips och hjälp....

Redigerat av kiplon, 22 januari 2013 klockan 22:21.

• 0
Kiplon
..........................
Upplever tillvaron som meningsfull, begriplig och hanterbar nästan jämt

#4 URKI

URKI
  • Medlem
  • 4 inlägg

Postad 22 januari 2013 klockan 23:10

Hej!

Tack för att ni försöker hjälpa mig :) Men när jag går in i bldström finns det ingen "ändra" bara en fyrkant med en pil på. Går jag in på den står finns det ingen "radera" Bara: dela, kopier, läggtill och spara.

Tack Telly81, jag har varit där inne men hittar inte där heller. Tror det är olika mellan 4 och 4s?
  • 0

#5 kiplon

kiplon
  • Medlem
  • 4 948 inlägg
  • Plats: Hemma
  • Mac(ar):  MBA 13' mitten 2011  MBP 17' Early 2011  iMac 21' mitten 2010,  iPhone 4S  iPad2

Postad 22 januari 2013 klockan 23:41

kanske kan andra det här bättre, men funderar; har du uppgraderat telefonen med sista iOS 6.0.1 ?
  • 0
Kiplon
..........................
Upplever tillvaron som meningsfull, begriplig och hanterbar nästan jämt

#6 Raphael

Raphael
  • Medlem
  • 7 951 inlägg
  • Mac(ar): MacBook Pro 2.4Ghz

Postad 23 januari 2013 klockan 01:27

Bilder - Bildström - Min bildström - Ändra
Markera bilderna, tryck på radera.
Om du går in på en specifik bild så ska en papperskorg finnas nere till höger, den är radera.

Detta med iPhone 4 och iOS 6.01.
  • 0

#7 URKI

URKI
  • Medlem
  • 4 inlägg

Postad 23 januari 2013 klockan 20:39

hmmm... jag har med all säkerhet INTE uppdaterat. Jag ska kolla.... tack :)
  • 0

#8 URKI

URKI
  • Medlem
  • 4 inlägg

Postad 23 januari 2013 klockan 22:50

Funkade!! :) Tack tack :)
  • 0

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar