Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kan inte dra upp rullgardinen under användarnamnet


Agnes

Rekommendera Poster

Sedan jag installerade A P Extreme för någon timme sedan, så sitter rullgardinen under mitt användarnamn här i forumet fast. Det gör att jag inte kommer åt sökfunktionen. Jag kör Chrome men har provat med andra webbläsare också och det blir samma sak med dem. Nu noterar jag också att smileysarna inte visas. Det verkar långsökt att det beror på Extremen men man vet ju aldrig. Kanske någon sitter inne med en lösning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är A P Extreme?

Har du testat att starta om Macen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är A P Extreme?

Har du testat att starta om Macen?

Jag var för lat för att skriva ut hela namnet. Jo, jag har provat med att starta om.

 

Förmodligen en

productheader_title.png

 

;)

Precis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har haft problemet med rullgardinen för ett (bra) tag sedan. Det försvann efter någon dag. Har ingen aning om hur det kom dit eller varför det försvann.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också provat att logga ut och sedan logga in igen. Rullgardinen är fortfarande nere och inga smileys visas. Caschen är också tömd. Ska försöka med en säker start kom jag på nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hjälpte inte :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Caschen är också tömd.

Både Cashen och Cachen är tömda men Caschen..?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har löst sig. Jag hade stängt av Java tidigare. Provade med att aktivera Java för Mac Worlds sida och – :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har löst sig. Jag hade stängt av Java tidigare. Provade med att aktivera Java för Mac Worlds sida och – :yeahbaby:

Hade du sett denna tråd, eller? Sluta använd Java :P

 

Skönt att det ordnade sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...