Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Brevmallar i Mail - tråden

• Vänligen logga in för att kunna svara
3 svar till detta ämne

#1 e-snobben

e-snobben
  • Medlem
  • 13 186 inlägg
  • Plats: Luleå
  • Mac(ar): Mac Pro 2.0, Lion 10.7.5, MacBook Pro 2,2 Intel Core i7, ML 10.8.5

Postad 28 december 2012 klockan 15:05

Sitter och försöker lära mig använda brevmallar. Hittar ingenstans om hur man ändrar bakgrundsfärgen. Eller måste man göra det i en HTML-editor och gå via Safari (e-posta sidans innehåll)?
  • 0
Rent vatten - en rättighet åt alla!

Jag tänker inte redogöra för det exakta innehållet eftersom Inlägg i detta forum inte är att betrakta som nationellt prov i ämnet. Jag har dessutom ofta annat att göra än att kolla upp detaljer som kan ha fallit ur minnet. Komplettera gärna om du vill, men gör det utan att beskriva mig som korkad.

#2 e-snobben

e-snobben
  • Medlem
  • 13 186 inlägg

Postad 28 december 2012 klockan 15:09

Hur gör man för att skapa en platshållare att lägga en bild i? Kan man göra det i Pages och sen exportera på nåt vis?
  • 0

Jag tänker inte redogöra för det exakta innehållet eftersom Inlägg i detta forum inte är att betrakta som nationellt prov i ämnet. Jag har dessutom ofta annat att göra än att kolla upp detaljer som kan ha fallit ur minnet. Komplettera gärna om du vill, men gör det utan att beskriva mig som korkad.

#3 PixelDude

PixelDude
  • Medlem
  • 1 inlägg

Postad 25 januari 2013 klockan 13:57

Såg inte din fråga förän idag. Om du inte redan löst problemet, här är en artikel som kanske kan hjälpa dig:

http://macworld.idg....mailen-med-mail
och här är en til: http://www.idg.se/2.1085/1.129402

Redigerat av PixelDude, 25 januari 2013 klockan 14:02.

• 0

#4 e-snobben

e-snobben
  • Medlem
  • 13 186 inlägg

Postad 26 januari 2013 klockan 11:16

Tack! Får kolla det senare.
  • 0

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar