Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Var finns iDVD


elwis4

Rekommendera Poster

Har precis gjort klart min film och ska nu skapa en DVD av det hela, med menyer, kapitel etc.

Upptäcker då att iDVD är borta. Vet inte om det någongång har funnit på min dator. Har en Macbook pro med senaste mac os.

 

Finns inte iDVD längre? Om inte, har ni några tips på andra program för detta ändamål

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
Marierockland

HEJ igen!!

 

Jag har iLife 06 från gamla iMac G5, kan jag installera bara iDVD till nya iMac 27 med hjälp av den länken du skrev ovan. Plus det vore ju väldigt fint att ha både iMovie 06 och 11, men det går väl inte för då skriver väl 06 över 11 eller hur?

 

Körde Course iDVD 11 det vara bara en kurs.... pengar slängda i sjön :-( Skulle ha läst ditt svar här först:-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om iMovie 6 skriver över iMovie '11 så installera bara om iMovie '11, för den skriver inte över iMovie 6.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Marierockland

Tack för svar! Hämtar jag iLife 11 på Apo Store då som redan är installerad? Går det? Man fick ju ingen installationskiva med sig med nya datorn. Det vore ju toppen att ha både 06 oh 11! Varför har säljarna inte sagt det månntro. Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iLife 11 finns på Mac App Store, programmen är dock var för sig så du får ladda ner en och en...

och du betalar inget för dom om du köpt macen och verifierat med ditt apple id ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...