Gjorde en uppdatering till 11:an inte så länge sedan.
Men....vad ända in i Häcklefjäll!!!!
Jag har letat lite runt om på nätet och hittat lite info och presenrationer. Även lite recentioner också.
iTunes 11 har faktiskt enligt mig försämrats, så till vida, att jag kan inte lösa mina problem.
Jag har till exempel sorterat upp mina spelistor kompositörvis.
Ibland finns det skivor som innehåller fler en bara en kompositör.
Då blir det ytterligare en kategori som man måste ta i beaktande.
Inbland faller den ner i kategorin övrigt eller samling.
Jag har ialla fall inte lyckats med att lägga alla skivor i bokstavsordning numera, även om inte alla skivor innehåller EN ENDA kompositör.
Det blir som sagt flera kategorier.
Det här känns helt värdelöst då jag har lagt ner mycket tid på att katalogisera och spara ner mina CD skivor i iTunes.
Jag känner att jag inte har koll på nått!!!
De första frågor som jag skulle vilja fråga är;
• Finns det några bra alternativa program som man kan använda sig av för att ladda ner sin gedigna skivsamling?
• Är det någon där ute som är lite som en iTunes expert som skulle kunna lära mig en hel del om det här programmet, så kanske jag kan lugna ner nerverna?!?
• Är det någon som kan svara på min fråga angående varför inte skivans omslags bild visas i rutan när jag har kopierat/dragit bilden från nätet ner till rutan, sparat om bilden till olika format etc etc etc.
Bör tilläggas att jag har mitt iTunes bibliotek på en extern HD.
Please, Please. Hjälp mig så att jag kan få lite ordning på det här skröffset.....
Redigerat av garretblake, 13 December 2012 klockan 19:50.

Nya ämnen
Senaste nytt från MacWorld
Vi fyller år idag
Forum-meny