Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Top Sites försvinner


MartinHsson

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag har ett litet problem, så fort Safari stänger av sig självt eller om jag stänger av det så försvinner alla mina top sites, är det någon som vet hur jag kan lösa det problemet? Det är oerhört irriterande att man måste lägga in alla top sites varje gång man startar om Safari. Byta webläsare är inget alternativ,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du vill ha kvar en sida permanent i TopSites, så klicka på ”redigera” nere till vänster — och sedan, för pekaren över ”häftstiftet” i övre vänstra hörnet på en sida (där ser du väl en text dyka upp som beskriver vad som sker) klicka där — lyser blått om du valt ha den permanent. Annars dyker väl sidor upp där som man mest besöker tror jag, om du inte låst dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det som jag finner som lite underligt är att den har varit så sen inköp 2010, och min Macbook jag fick av skolan i vintras har jag aldrig haft samma problem med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske gav dig en överflödig beskrivning. (har du prövat låsa sidor?! — det ska ju finnas nåt där ändå men… — vet inte vad du menar med ”försvinna”)

Men du får förklara närmare kanske nån kan hjälpa till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske gav dig en överflödig beskrivning. (har du prövat låsa sidor?! — det ska ju finnas nåt där ändå men… — vet inte vad du menar med ”försvinna”)

Men du får förklara närmare kanske nån kan hjälpa till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag menar är att varje gång Safari stängs av så återställs alla top sites till dom som är första gången du öppnar Safari. Testade nu att använda knappnålen som du sa, utan framgång dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...