Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Stor annons som jag inte kommer förbi


Primus

Rekommendera Poster

Ja, såg det. Något är mysko, vi gräver vidare.

 

Ta bort den. Det kan väl inte vara så svårt? Eller är annonsen viktigare än användarna? Jag accepterar reklam, även om jag inte gillar det, men inte på det här sättet. Annonsen fungerar inte- forumet fungerar inte. Ni väljer att låta annonsen ligga kvar... Säger en del.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 55
  • Created
  • Senaste svar

Ta bort den. Det kan väl inte vara så svårt? Eller är annonsen viktigare än användarna? Jag accepterar reklam, även om jag inte gillar det, men inte på det här sättet. Annonsen fungerar inte- forumet fungerar inte. Ni väljer att låta annonsen ligga kvar... Säger en del.

 

 

 

 

Som alla andra använd Adblock så slipper du Annonsen ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta bort den. Det kan väl inte vara så svårt? Eller är annonsen viktigare än användarna? Jag accepterar reklam, även om jag inte gillar det, men inte på det här sättet. Annonsen fungerar inte- forumet fungerar inte. Ni väljer att låta annonsen ligga kvar... Säger en del.

 

Håller med här, att ta bort den och lägga tillbaka den när den fungerar borde gynna alla parter, både er och annonsören. Nu är bara alla arga, på er och på annonsören som knappast lockar till sig kunder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joel Westerholm

Håller med här, att ta bort den och lägga tillbaka den när den fungerar borde gynna alla parter, både er och annonsören. Nu är bara alla arga, på er och på annonsören som knappast lockar till sig kunder.

 

Jepp, nu ska den vara borta från forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp, nu ska den vara borta från forumet.

 

 

 

Tusen Tack ! Joel yeahbaby.gif

 

DIF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fungerar det OK för alla nu med annonsen ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...