Hoppa till innehåll

Foto

iPad minis Fodral tips

7 svar till detta ämne

#1 mactopen

mactopen
  • Medlem
  • 275 inlägg
  • Mac(ar): macbook pro 13'',iphone 4,iPad 16Gb

Postad 5 november 2012 klockan 17:14

Hej
Vilka ni valde? tipsa gärna

Redigerat av mactopen, 5 november 2012 klockan 17:15.

• 0
J.A

#2 Skinza

Skinza
  • Medlem
  • 464 inlägg
  • Mac(ar): iPad 2, iPhone 4, Macbook Pro, iPhone 5, iPod Shufflie 1, Ipod Nano 2, iPod touch 2, iPd Touch 3

Postad 5 november 2012 klockan 17:39

Hej
Vilka ni valde? tipsa gärna

Kör med ett Smart Cover från Apple.
Vill inte ha på något annat tjockt skal/fodral, tycker att den är alldeles för snygg för det :D
  • 0

iPadair.nu - Allt om nya iPad Air

#3 ante_77

ante_77
  • Medlem
  • 558 inlägg
  • Mac(ar): mac mini, iMac i5std, MBP i5 Non-glossy, iPhone4

Postad 5 november 2012 klockan 18:24

Körde rakt av med Smart Cover.
Sparsmakat som den och då blir det per automatik väldigt snyggt.
  • 0

#4 TommyS

TommyS
  • Medlem
  • 148 inlägg
  • Mac(ar): ATV, ATV3, iPod touch, iMac, iPhone4 (x2), Airport Express (x3), Time Capsule, iPad Mini, iPad 4

Postad 15 december 2012 klockan 18:23

Hur blir resultatet, efter en tids användning i verkligheten/praktiken, på baksidan - d v s den sida som ej skyddas av detta skydd?
Har inte studerat en iPad Mini i verkligheten så jag har inte klart för mig material och rep/slagkänslighet.
  • 0

#5 SuperMek

SuperMek
  • Medlem
  • 131 inlägg
  • Plats: Tumba
  • Mac(ar): MBPr 13", MBP 15" + 24" Cinema LED, Mac Mini, iPhone 5, iPad3 + mini, ATV2 samt 2 st Airport Extreme + Express för nätverket.

Postad 15 december 2012 klockan 20:02

Jag har haft en svart med smart cover sedan introduktionen här hemma och ser inga spår av slitage eller annat elände på baksidan eller annanstans. Bara en fin produkt.
  • 0
mvh / Christian

#6 TommyS

TommyS
  • Medlem
  • 148 inlägg
  • Mac(ar): ATV, ATV3, iPod touch, iMac, iPhone4 (x2), Airport Express (x3), Time Capsule, iPad Mini, iPad 4

Postad 15 december 2012 klockan 21:25

Jag har haft en svart med smart cover sedan introduktionen här hemma och ser inga spår av slitage eller annat elände på baksidan eller annanstans. Bara en fin produkt.

OK, låter ju kanon.

Funderar på att förära barn iPad Mini nämligen - och tycker ju att det här skyddet (Apples eget Smart Cover) ser smutt ut, å då med den "inbyggda finessen".
Känns samtidigt lite vanskligt att helt skippa skydd av ena sidan (det finns ju "nomame"-skydd som även täcker baksidan) men jag antar att man (Apple) tänkt till.
  • 0

#7 Elfström

Elfström
  • Medlem
  • 12 inlägg
  • Mac(ar): iMac

Postad 18 december 2012 klockan 12:47

Köpte själv ett Belkin skydd, väldigt bra och snyggt skydd. Gillar att även baksidan samt kanter är skyddade. Bra stöd om man vill ställa paddan upp vid t.ex film tittande http://www.belkin.co...6988CBBF498CADB
  • 0

#8 adameriksson

adameriksson
  • Medlem
  • 12 inlägg
  • Mac(ar): Macbook

Postad 18 december 2012 klockan 20:36

Jag skulle vilja ha tips på ett skal som skyddar baksidan och liknar smart cover på framsidan (vikbart och magnet som väcker).

Någon som har tips? Det bästa jag har sett hittils är http://www.kensingto...ack-marble.aspx
  • 0

Svara

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar