Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Alla problem med Iphone 5


kvick10

Rekommendera Poster

Min högtalare sprakade till och tystnade mitt i en låt. Då jag tappat telefonen tidigare så är där yttre skador sen innan, men inga problem med funktionen efter detta, antar att garantin inte täcker detta?

En ny högtalare är beställd med hopp om att detta ska hjälpa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • Svars 51
  • Created
  • Senaste svar
BiggaBjörnen

På min dotters 5:a uppför sig "power-knappen" (eller vad den kan tänkas heta) lite märkligt. Det är inte så att den skramlar eller är lös som vissa har haft problem med, utan det är i stället så att ibland när man trycker på den så händer det ingenting. Alltså som att telefonen inte registrerat trycket.

 

Fenomenet tycks inte vara kopplat till om man trycker hårt eller löst och det upplevs även som lite slump när det är problem och inte så jag får känslan av att det är relaterat till mjukvaran. Hon har OS version 6.0.1

 

Tankar / erfarenheter / råd?

 

Tack på förhand,

Mvh

 

 

På min dotters 5:a uppför sig "power-knappen" (eller vad den kan tänkas heta) lite märkligt. Det är inte så att den skramlar eller är lös som vissa har haft problem med, utan det är i stället så att ibland när man trycker på den så händer det ingenting. Alltså som att telefonen inte registrerat trycket.

 

Fenomenet tycks inte vara kopplat till om man trycker hårt eller löst och det upplevs även som lite slump när det är problem och inte så jag får känslan av att det är relaterat till mjukvaran. Hon har OS version 6.0.1

 

Tankar / erfarenheter / råd?

 

Tack på förhand,

Mvh

 

Jag hade samma problem. Det är ett hårdvarufel.

Min av/påknapp reagerade inte på tryck alla gånger. Sen kom jag på att om jag tryckte hårdare än vanligt på vänstersidan av knappen(om du har skärmen mot dig)så reagerade den. Detta problem uppstod efter 3 månader. Allt eftersom så fick jag trycka hårdare och hårdare för att knappen skulle fungera. Jag lämnade in telefonen till "3" efter att jag haft den i 9 månader för en garantireparation. Då upptäckte jag att det även hade kommit skit in i kameralinsen (!?) samt uppfattade jag telefonens batteritid vid normalanvändande var väldigt kort.

Dessa 3 fel gjorde att dom skickade mig en helt ny telefon efter 10 dagar på garantin.

 

Kan bara tyvärr informera er om att den nya telefonen har samma korta batteritid, men ingen skit i kameralinsen eller trög av/påknapp. =)

 

MVH // Björn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...