Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

NHL eller NBA till Apple TV?


pjr

Rekommendera Poster

Hej!

 

PÅ min ATV3 så ligger (numer Netflix) MLB.TV, Youtube mm standard. På denna sidan http://www.apple.com/appletv/whats-on/ anger Apple att det också skall funka med NHL och NBA tex. Man kan gå in på vardera organisations sida och skapa ett konto men hur får jag in "appen" i min ATV? Är det så tråkigt att det bara funkar i USA och går det isf att kringgå?

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Sitter på jobbet nu så kan inte kolla exakt var det är men under inställningarna på ATV ändra land till USA så kommer "apparna" att finnas på din ATV.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sant, dock vet jag inte hur det är med NBA som TS också frågade om...

Sedan om det är så att man var snabb att teckna sig på NHL Gamecenter förra säsongen (innan det var klart med Viasat) så kan man fortfarande se dom gamla matcherna via "appen" på ATV.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Hej,

 

Sitter på jobbet nu så kan inte kolla exakt var det är men under inställningarna på ATV ändra land till USA så kommer "apparna" att finnas på din ATV.

 

Det står ju att Gamecenter inte fungerar i norden men detta fungerar alltså för dig? Inget annat speciellt du måste göra isf?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Det står ju att Gamecenter inte fungerar i norden men detta fungerar alltså för dig? Inget annat speciellt du måste göra isf?

 

Tyvärr så fungerar det inte denna säsongen (gick perfekt förra).

Så i år är det tyvärr viaplay som gäller om du nu inte kör med unblock-us eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...