Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Klagomuren


Semmelman
 Share

Rekommendera Poster

2 timmar sedan, boevil säger:

Följer det med sladd?

 

min fru köpte begagnat från swappie- sladd medföljde.

Den är ny. Swappie har jag returnerat 4 iPhone 7 på raken tidigare då de inte stämde alls med beskrivningen av skicket, de är dyra och använder inte originaldelar heller. Bara Phonehero gör detta i Sverige. Hoppas din fru hade bättre tur än mig. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 timmar sedan, iMarc säger:

Den är ny. Swappie har jag returnerat 4 iPhone 7 på raken tidigare då de inte stämde alls med beskrivningen av skicket, de är dyra och använder inte originaldelar heller. Bara Phonehero gör detta i Sverige. Hoppas din fru hade bättre tur än mig. 

Min frus iPhone var tom. bättre än vad som angavs i beskrivningen, men jag undrade om sladd följde med din nya iPhone? Om jag förstod rätt ingick inte laddare.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12 minuter sedan, boevil säger:

Min frus iPhone var tom. bättre än vad som angavs i beskrivningen, men jag undrade om sladd följde med din nya iPhone? Om jag förstod rätt ingick inte laddare.

 

En sladd ingick. 1 tunt klistermärke, manualer i tunt papper på olika språk. Gick ej att läsa texten utan förstoringsglas. Simkortsverktyg som såg ut att vara gjort av tunt bonnjärn. Kartongen var dock snygg å rejäl 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

43 minuter sedan, iMarc säger:

Simkortsverktyg som såg ut att vara gjort av tunt bonnjärn.

Då försvinner det nästa höst också. De har ju skickat med sådana tidigare lika ofta som laddare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, Alix säger:

Då försvinner det nästa höst också. De har ju skickat med sådana tidigare lika ofta som laddare.

De har även skickat med telefon tidigare…

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det är ju typ som att köpa en ny TV utan strömsladd, fjärrkontroll, manual och stativ med motiveringen att det säljs separat och kan erbjudas av flertalet tredjepartstillverkare. 
 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick hem Copter Exoglass, förpackningen hade vikt sig något under transport så glaset var i två delar…

Kontaktade Teknikdelar varvid de erbjöd skicka ett nytt eller pengarna tillbaka. Skickade svar att jag vill ha pengarna tillbaka och skrev jag köper ett annat av dem som var lite dyrare. Inget svar ännu. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
2022-01-02 22:28, boevil säger:

Vill klaga på folk som klämmer mitt på tuber, istället för längst baktill.

Senapstuben, kaviartuben, tandkrämstuben ser alla ut som kurviga damer i miniformat hemma hos oss. Smala midjor och överdimensionerade byster och bakdelar.

 

Undrar om min fru försöker säga mig nåt?

 

Apropå mitt tidigare inlägg… bildbevis!

5C035242-984E-44DE-BAE7-28726878FA8C.thumb.jpeg.911052db1b7ef1a6c1088c5b3c2f9db7.jpeg

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Skulle få ett paket levererat hem i fredags, Bring skulle ställa det utanför dörren. Det hamnade i en annan kommun, i Kinna, på ett utlämningsställe! Kundtjänsten undrade om jag kunde åka dit... Icke, sa Nicke. PostNord gör aldrig sådana misstag mot mig. Fast det är de som får skäll. Vi får väl se om Bring lyckas nästa vecka. Min äldsta dotter har en kompis som skulle få paket från Bring till Borås. Det hamnade i lite olika Göteborgskommuner innan hon tröttnade och åkte ner dit och hämtade ut det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...