Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Misslyckad återställning efter uppdatering


niohundra

Rekommendera Poster

Hej!

 

Skulle uppdatera till 5.1.1. på tjejens telefon ikväll. Uppdaterade fint, men när den sedan skulle återställa hennes säkerhetskopia gick det inte för att "Säkerhetskopian inte kunde sparas". Efter detta gick det skrot med allt.

 

Har försökt med att ta bort Lockdown-mappen som jag såg på mac's hemsida, och även startat om telefon och dator ca. 100 gånger nu. Ingenting funkar. Har lokaliserat hennes säkerhetskopior, och det är här det blir lurt. Det finns 4 olika säkerhetskopior, men bara 2 av dem syns i listan på alternativ för återställning. Varan en utan datumangivelse. Har försökt återställa kopian som är ca. 900mb stor, men det går inte. Den tömmer bara telefonen, inte en enda kontakt, bild eller sms finns kvar. Har försökt med att döpa om mapparna så att den ska ta återställningen från en tidpunkt som inte visas i listan (dvs full storlek på säkerhetskopian), men då säger den att säkerhetskopian inte är kompatibel eller skadad. Har även försökt merga mappar så att den ska få med nya bilder osv men från en gammal kopia. Ingenting funkar.

 

Men, går jag in och kikar i säkerhetskopian jag VILL använda (som inte visas i listan) så hittar jag alla bilder, och jag kan även lästa ut alla sms i sqlite. Vafan går det inte att återställa för?

 

Hjälp! Jag har en vansinnig tjej som vägrar att gå och lägga sig innan hennes bilder är tillbaka...

 

OBS: Windows Xp, senaste itunes, Iphone 4.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...