Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Telefonen stängde av sig själv en timme


Startracer

Rekommendera Poster

Jag var med om en jättekonstig grej i kväll. Under en timme stängde min iPhone av sig utan att

jag gjorde någonting. Den var inte urladdad eller så. Den startades automatiskt en timme senare…

en kompis garvade när jag berättade och sa att det var precis samtidigt som Earth Hour pågick.

Var det en slump eller?

 

/Magnus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anna Muller

Men guuuud, jag trodde jag var den enda som drabbades av det här? Min iPhone gjorde likadant, fast inte sambons. Å andra sidan har han inte uppdaterat till senaste iOS heller… det här är ju helt galet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag hittat något. I tidsinställningarna fanns det här.

 

post-68258-064686700 1333233271_thumb.jpg

 

Kul att se att Apple är måna om miljön men det kanske inte är så bra att den är "on" som standard.

 

/Magnus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var tvungen och kolla själv. Men jag har inget sånt val i min telefon. "Earth Hour" finns inte där. Kör med senaste iOS.

 

Kan det vara en funktion som bara finns på nyare lurar. Jag har en 3GS. Eller kan det ha kommit med som ngn funktion via en app som jag inte har?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj, ja det var en bra fråga. Jag kollade och jag har version 5.1. Jag har inte uppdaterat telefonen själv så det måste ha varit den versionen när jag köpte den. Jag har provat en hel del appar. Nyhetens behag liksom, men har tagit bort många av dem igen. Kanske någon av dem inte har rensats bort ordentligt. Jag kan dock inte minnas att jag har laddat ner någon app som har med just earth hour att göra.

 

/Magnus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också Earth hour-inställningen i min iPhone. Som tur var hann jag slå av det innan eftersom jag såg det för några dagar sen av en ren slump.

 

Väldigt konstigt av Apple att inte upplysa oss om detta innan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dottern blev väldigt irriterad för det bröts mitt under ett viktigt samtal. Förmodligen med nån pöjk....totaltgalen.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det på allvar folk som fortfarande går på det här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anna Muller

April april!!!! :-) Tack till er som var med och lurades!!! :-D Vi lyckades faktiskt lura ett par stycken, trots 1 april-skölden som de flesta har denna dag. Kul!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha jag gick på detta. Jag gick till o med in på inställningar på iPhone och letade efter earth hour inställningen :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...