Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Radera och synkronisera iTunes-biblioteket


haandr

Rekommendera Poster

Jag får meddelande om att min "iPhone är synkroniserad med ett annat iTunes-bibliotek" när jag ska synkronisera film och musik (säkerhetskopiering fungerar bra). Jag har hela tiden haft samma telefon men bytte för en tid sedan dator (från PC till Mac). Jag har varken musik eller film på min iPhone men har under senaste veckan laddat ner ett par filmer och synkroniserat med en iPad vilket fungerat bra. Jag har kontrollerat att datorn är auktoriserad med mitt konto (samma som jag alltid haft).

Min fråga, vad händer egentligen om jag "raderar denna iPhone och synkroniserar iTunes-biblioteket"? Meddelandet som kommer upp anger att allt innehåll på iPhone'n ersätts med innehållet i datorns iTunes-bibliotek. Betyder det att filmer, musik och program byts ut eller även sms etc? Mail och kontakter sköter jag via Outlook Exchange så det borde väl inte beröras, eller?!

 

Mycket tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har jag självklart gjort, och hittat många trådar men förstår mig tyvärr inte riktigt på vad som ingår i bibliotek och ej. Jag kan inte annat än att be om ursäkt om jag klampat in med en dum fråga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...