Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nykomling har hittat hit


swed

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag heter mats och är 32år.

 

Jag har haft Mac i lite mer än ett halvår och bytte system från PC. Super nöjd med min Macbook Pro och önskar jag hade bytt tidigare till Mac, Det funkar ju bara!!

 

Eftersom jag hört så mycket gott av vänner som både håller på med musik och fotoredigering, köpte jag en Macbook Pro för att använda när jag redigerar bilder. Något jag fortfarande inte gjort speciellt mycket...

 

Använder också iPhone sen något år tillbaka, och ser nu varför man ska ha Mac om man har iphone. Sjukt smidigt!

 

Jag har svårt att tänka mig byta tillbaka till PC, och jag skulle aldrig köpa en Android telefon efter använt iPhone.

 

Det var lite kort om mig

 

/Mats

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen :) jag har haft min mac snart i ett år och nu beställt en iPhone 4S, riktigt nöjd måste jag säga om min Mac, har inte heller ångrat att jag bytt, kommer nog aldrig byta tillbaks till PC!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen Mats. Jag kan bara hålla med dig om Mac och iPhone. Jag gick själv över för cirka ett år sedan och skulle aldrig kunna tänka mig en PC igen. Jag är en av dem som inte fattar allt så snabbt med det tekninska så jag har haft stor hjälp av alla "proffs" här på forumet. Ibland har jag kanske ställt lite för många nybörjarfrågor men det finns alltid någon här som har överseende och hjälper till . Så välkommen till gänget.

 

Tommy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen till vårt lilla kryp in , hoppas du skall trivas :pompoms:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...