Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Låsa upp skärmlås på iPod/iPhone

• Vänligen logga in för att kunna svara
5 svar till detta ämne

#1 thekoss

thekoss
  • Medlem
  • 41 inlägg
  • Plats: Göteborg
  • Appleprylar: Macbook, Imac 27" 3,2 GHz Intel Core i3, iPad 32 GB, iPhone 3Gs, iPod nano.

Postad 17 augusti 2011 klockan 00:07

Hej, jag har fått låna min kompis gamla iPod touch då min egen ipod dött efter en liten incident som innehöll ett besök i den ospolade toaletten för iPoden... Nu är det så att kompisen glömt av sin kod och bytt dator. Detta innebär att jag varken kan koden eller kan ansluta den till "primärdatorn".. Så hur gör jag för att låsa upp den?
MVH kalle!

PS. postade i iPhone tråden då det verkar vara mer aktivitet i den..
  • 0

#2 iPhoneReservdelar.se

iPhoneReservdelar.se
  • Medlem
  • 1 071 inlägg
  • Appleprylar: Macbook Air (13"2011), Macbook Pro (13"2011) Macbook Pro (17"2009) iPod 2 / 4 Gen, iPhone 4S iPhone 5 (Tidigare iPhones 3G, 3Gs 4)

Postad 17 augusti 2011 klockan 05:12

Det går inte, du måste återställa den till ny ipod
  • 1

iPhoneReservdelar.se Reparation, Reservdelar och Tillbehör för iPhone och iPad

Prisgaranti, Garanterat Billigast !
klarna_konto.jpg Julkampanj, Handla nu betala först i februari 2014

#3 Justitia

Justitia
  • Medlem
  • 10 212 inlägg
  • Plats: Södra Spanien
  • Appleprylar: PB G4, iMac, iPhone 3Gs och 4s

Postad 17 augusti 2011 klockan 08:31

Hur mycket aktivitet det verkar vara i en eller annan avdelning har ingen betydelse (de flesta läser ändå 'visa nya inlägg'). Jag flyttar tråden till iPod-avdelningen. /moderator
  • 0
"The Macintosh may only have 10% of the market, but it is clearly the top 10%." / Douglas Adams

#4 thekoss

thekoss
  • Medlem
  • 41 inlägg
  • Appleprylar: Macbook, Imac 27" 3,2 GHz Intel Core i3, iPad 32 GB, iPhone 3Gs, iPod nano.

Postad 17 augusti 2011 klockan 14:04

Ber om ursäkt om jag postade fel.. Jo jag misstänkte att jag skulle behöva återställa den men det är inget problem då polarens musik ändå är något av de sämsta jag hört.. Men hur gör jag? Har försökt hitta guider men alla misslyckas..
  • 0

#5 Hummel

Hummel
  • Medlem
  • 2 707 inlägg

Postad 17 augusti 2011 klockan 17:20

Anslut den till iTunes och där kan du väl välja återställ?
  • 0

#6 thekoss

thekoss
  • Medlem
  • 41 inlägg

Postad 18 augusti 2011 klockan 01:02

Nej, för att kunna ansluta den till iTunes så måste jag skriva in skärmlåskoden, annars ansluter den inte...
  • 0

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar